Nu är det klippt! Och geggat.

Halvvägs in i dagen så kom vi på att det är Internationella kvinnodagen idag. Perfekt då dagens stora plan var hemmaspa för mig och Älvan.
 
 
Fotbad, ansiktsmask, tilltugg, bubbel och smothie. Också tittade vi på "Alice i Underlandet" Också bjöd jag Älvan på fotmassage också. Kladdigt och geggigt men jättemysigt.
 
Men innan vårt spa passade jag på att ta fram saxen. Filuren var så långhårig att man hade kunnat samla det bortklippta håret och göra en peruk. Men det gjorde vi inte. Men vi hade kunnat. Även Skruttans lugg fick sig en omgång.
 
 
Prydliga barn.
 
Och när ändå saxen var framme så fick LillPrinsens nackhår sig en klippning också. Nu är det inte det håret som är det längsta på huvudet.
 
 
Nu kan man se huvudformen på LillPrinsen. <3
 
Sen åkte vi ner på stan och där blev Älvan och jag klippta.
 
 
Vi blev väldigt nöjda. Älvan betydligt kortare i hela håret och jag kortare och snedare i luggen.
 
Bara maken kvar att klippa då. Honom får jag ta i morgon. Jag gissar att det kommer att krävas fasthållning från barnens sida... :-D