Trött, less och ledsen

Ingen ork, less på allt och en ledsenkänsla i kroppen. Det är jag just nu. Ångesten har visserligen börjat ge vika, men jag har fortfarande en del oro i kroppen. Orken är obefintlig, jag måste verkligen välja och planera så att jag orkar det som jag ändå måste.
 
Jag kollade hur nästa vecka ser ut och jag blev helt slut bara av att läsa...
 
På måndag har LillPrinsen tid på öron för att diskutera hörselhjälpmedel.
 
På tisdag har LillPrinsen besök hos dietisten på morgonen och Filuren har tandläkarbesök för kontroll av bettet på eftermiddagen.
 
På onsdag morgon har LillPrinsen, maken och jag tid på habiliteringen för att få info om vad de gör och vilket stöd vi har möjlighet att få. Jag tror även vi skulle få se den plan de gjort upp för vår LillPrins. Mitt på dagen har jag besök hos min läkare och på eftermiddagen har LillPrinsen besök hos tandläkaren för att kolla upp de fläckar utan emalj som han har på tänderna.
 
På torsdag ska Älvan till tandläkarhögskolan för förberedelse inför ett ingrepp som ska göras där längre fram.
 
På fredag är min förhoppning att kunna jobba på förmiddagen och sen är det föräldrafika på Skruttans förskola på eftermiddagen.
 
Det är en himla tur att jag inte kommer att behöva vara med på allt.