Tankar på natten

Det är fascinerande hur mycket tankar som kan poppa upp när man är vaken på natten. Hur mycket som plötsligt måste bearbetas. Och självklart är det allt jobbigt som dyker upp och som ger ångest och gör det omöjligt att somna om.
 
Men nu har jag i allafall tagit tag i den sak som gjorde att jag inte kunde sova i natt - mailat CSN och kollat om dispans. Jag har några kurser som blev oavslutade mitt i röran av alla missfall, och som jag inte haft ork att ta tag i nu när livet med LillPrinsen inte bara rullar på. Så jag har som det ser ut enligt reglerna förmodligen inte rätt till studiemedel nu i höst. Men då det är sista terminen som de kurser jag har kvar går, då de tillhör gamla lärarprogrammet, så måste jag ju läsa dem nu. Så nu har jag mailat och frågat om min situation med sista chansen att läsa kurserna plus anledningen till varför jag har kurser släpande och varför jag inte kunnat göra dem klart, kan vara skäl till att kunna få dispans så att jag får studiemedel för denna termin ändå. Nu är det bara att vänta och se. Och hålla tummarna. Stenhårt.
#1 - - Neagumman:

Hjälper dig att hålla tummarna!!!!

#2 - - Madde:

Här hålls tummarna så de blir blåa !