Sååå trött!!

Den lilla skitungen vill inte sova på nätterna. Eller jo, hon sover, men vaknar ett antal gånger per natt och vill ha nappen igen. Så då är mamsen så illa tvungen att stiga upp och ge hjärtegrynet den. Mot morgonsidan är hon inget hjärtegryn längre, utan då är hon en skitunge. ;-) Så nu är jag tröttare än tröttast. Jag höll på att somna vid middagsbordet i går och idag sitter jag här vid datorn och klipper med ögonen. *snark*

Idag hamnade vi hos moster V. Och då menar jag verkligen hamnade, för det var långt ifrån planerat. Mamma ringde ca 9.20 och sa att hon skulle dit och att vi kunde komma dit om vi ville. Då hade jag fortfarande inte ätit frukost eller klätt på mig. Kl 9.57 satt vi på bussen... :-) Vi var jag , sonen och Skruttan. Vi stannade till på stan och fixade semlor till oss, mamma, moster V och kusin S (som också skulle dit). Mamma hade fixat pastasallad och sen blev det då nämnda semlor till efterrätt. Mums!!!

På väg hem fixade jag nya krukor och blommor till köket. Det blev faktiskt plastblommor den här gången, men schhh, säg det inte till någon. ;-) Vi har verkligen svarta fingrar, maken och jag, så ska det överleva några blommor hos oss så måste det antingen vara en väldigt tålig sort, eller så plast.

Nu kallar Skruttan. Det är sovdags och det ska ätas välling. Hon ska alltså, inte jag. :-D