Idag har jag bara en sak att säga

Cancer är en skitsjukdom!!! Jag blir så arg när jag hör ordet cancer! Och ledsen. Jag känner en familj som förlorat ett älskat barn pga cancer. Och ytterligare en familj håller på att förlora en underbar liten pojke. Hjärtat brister när jag tänker på vad de gått igenom, och går igenom...
 
Dessa tjejer som driver Juliaresan (i länken nedan) har förlorat en vän som de hedrar på olika sätt. Och de skriver så fint om Isaac. Jag har själv bara mött Isaac 2-3 gånger, men hans mamma är en av mina träningskompisar. Vad de nu går igenom är så fruktansvärt att jag knappt klarar av att tänka på det...
 
 
Så det enda jag har att säga idag är; Skänk pengar till Isaacs insamling (länk finns i slutet på länken ovan) och hjälp till att få forskningen att gå framåt så att inga fler familjer ska behöva gå igenom det som Isaacs familj nu går igenom (och det som en annan Isaks familj tvingades gå igenom för några år sedan)!!