Midsommarafton

Så var det midsommarafton. Tyvärr visade sig inte vädret från sin bästa sida, men vad gör väl det när man har en monstermoster som då upplåter sin glasveranda för picknick åt stora delar av släkten. Så vi träffades där och åt istället för ute. Dessvärre blev det ingen midsommarstång för oss i år då, men jag tror faktiskt att det bara var jag som sörjde det. Stora N och Mellan F var inte ett dugg intresserade av att dansa runt någon stång, och Skruttan ville ena sekunden och nästa inte. Vad maken svarade på frågan tror jag inte ens att jag behöver berätta... Han är kanske inte den som gärna leker danslekar...

Nu är det dags för lite skolarbete innan vi ska äta mysmiddag.

Ha en trevlig midsommar alla!
#1 - - Monstermoster:

Jo, jag saknade faktiskt midsommarstång. Dansen kan jag däremot stå över då min kropp inte gillar "Små Grodorna" och andra fysiska hopp och skutt. Jag tycker trots vädret att vi fick en bra dag tillsammans, det är ju bara så kul att få träffas. Kram.....