Ibland tänker jag för mycket

Skrytvarning, tänker ni. Men det är faktiskt så. Jag tänker för mycket ibland och hakar upp mig på saker som inte är något att älta. Nu satt jag och tänkte på lillkillen i går och insåg att om han hade fått leva skulle jag ha gått 35 veckor nu. Och hade fogarna brakat lika mycket som de gjorde med Mellan F och Skruttan, så skulle jag troligen bara haft två veckor till igångsättning kvar. Det känns helt overkligt. Utan den där jädra stafylokockinfektionen, som de ändå inte kan säga hur han fick, så hade jag snart varit fyrabarnsmamma...
#1 - - HellaBellaDesign:

Hej Erika. Det är väl inte ett dugg konstigt om du tänker på det ibland, vore väl konstigt annars. Även om man ju önskar att man slapp alla jobbiga tankar över huvud taget. Det är väl en stor sorg kan jag tänka mig, och kanske blir det mer komplicerat och att man inte riktigt "godkänner" det för sig själv eftersom babyn aldrig fick födas. Jag håller på dig. Och vill uppmuntra sig med att meddela att du VUNNIT MIN TÄVLING; så nu kan du "handla" gratis hos mig för 100 kr eller använda som delbetalning!! Hoppas du får en fin dag i solen och att du kan glädjas åt allt det goda du har!

Kram Helena