Ingen återvändo

Nu har jag gjort det. Nervöst var det. Fast jag antar att det är inget mot vad det kommer att bli när det är dags. Kändes inte som att det var någon idé att vänta nu när min licens var klar. Nu känns det i allafall som att det inte finns någon återvändo. Jag kan ju inte betala 525:- och sen backa ur! Hoppas jag slipper vara mer sjuk nu då, så jag hinner träna. Vad det är jag har gjort? Jag har skickat in anmälan till Masters VM i simning som går i Göteborg i början på augusti. 50 och 100 bröstsim kommer jag att simma. Jag har egentligen klarat tiden för 200 bröstsim också, och det är på gränsen med 50 fjäril. Men jag kände att det är så länge sedan jag tävlade på riktigt att jag nog gör klokast i att bara koncentrera mig på mina två starkaste grenar.
#1 - - Jessika:

Coolt!:-)