Nån som är nyfiken? ;-)

Jag kan börja med att säga att jag är rätt stolt över mig själv. Jag har ju inte suttit i skolbänken på 12 år (!!!), så just nu är jag helt slut i huvudet och ryggen värker. Jag kan inte tänka och jag vinglar in i grejer. Jag känner mig onykter, helt enkelt. Fast jag idag har låtit bli vinet. ;-) Ska jag sluta babbla och komma till saken? :-) Ok då! Om vi har rättat rätt så hade jag 96 rätt. Både i höstas och förra våren var det högsta poäng för att ge ett normeringsvärde på 1.6. Så jag borde alltså ha skrivit åtminstone det. Med lite tur är det förskjutet en poäng i år så att jag ramlar över på 1.7, men jag är jättenöjd med 1.6 också. :-) Nu ska jag bara komma på vad jag ska plugga. :-)
#1 - - Berit:

Grattis, bra jobbat!! :-)

#2 - - Adrian:

Härligt! Nästan i klass med det där legendariska kemiprovet... ;)



Nu när du vet att du fortfarande "har det" så kan du väl fixa teorin också? Den är enkel, man behöver bara råplugga lite innan och sen fixar den sig i ett nafs ska du se! :)