En rätt tråkig dag

Jag har handlat, tvättat, ansökt om studielån, busat med barnen och tränat. En kort sammanfattning av dagen. :-)

För att glömma regnet som öst ner här idag så kommer här några bilder från i söndags när vi var och badade.

Sonen äter hamburgare.

Dottern gillar pommes stripes.

Jag njöt av solen.   Maken tyckte det var kallt...

För att ytterligare förtränga regnet från idag, så passade Skruttan på att prova sonens kepsar. Själv lagade jag en sommarmiddag.

Skruttan hjälper mig med tvätten.  Lycka är storebrors keps på huvudet!

Vår middag; En paj med kassler och tomat, och en vattenmelon- och fetaostsallad till. Supergott!

Ikväll har jag varit ute och sprungit en sväng och sen jobbade jag lite med hantlarna här hemma. Jag börjar bli rätt bra på att lyckas pressa in en hel del träning varje vecka. Och resultat ger det. Både i muskler - tjohoo! - och i minskad vikt - jippi!. Jag har på ganska exakt två månader, gått ner .....*trumvirvel* ..... 4 kg!

Nu ska jag se färdigt "Morden i Midsommer" och sen är det natti natti för mig.
#1 - - Anonym:

Sååå gulliga ni är! Kramar.

#2 - - Skrytmorsan:

Gick in här för att se om du skrivit ngt nytt. Istället för ett nytt roligt inlägg fick jag stirra på bilden av den där goda maten igen. Inte så fel det heller! Ser mycket gott ut (och jag blev hungrig).

#3 - - S:

Nu är jag och stirrar på maten igen!!!