Gott nytt år allihopa!

Sådär, då är nästan det här året förbi då. Bara ca 1½ timme kvar. Som vanligt kommet jag troligen att somna i soffan innan tolvslaget, om jag inte rent av har lyckats traska upp till sängen, och sen kommer jag att vakna i morgon bitte och vara fascinerad över att jag inte vaknade av raketerna. Inte i år heller... :-)

Vi har vinkat hej då till våra vänner som varit här, och just fått barnen i säng. Vi hade eg planerat att vara själva, men så fick några av våra vänner återbud av sitt sällskap som blivit sjuka, så då bjöd vi hit dem istället. Det blev väldigt trevligt, med massa prat. :-) Inga raketer blev det, men väl en hög med tomtebloss - barnfyrverkerier. Och vi har redan bestämt att våra yngsta, som har ett rejält äktenskapstycke, ska gifta sig om sisådär 20-25 år. ;-D

Min bror har för övrigt lånat strumpbyxor av mig, eftersom han har klänning i kväll. I alla fall ska han ha den på förfesten. Go brorsan! I love you! Du är helt klart ingen fegis! :-D

Nu ska jag korka upp champagnen, för jag lär ju få dricka den nu om den ska bli drucken i kväll. Jag får låtsas att jag är i Ryssland någonstans och att det redan är 2010. :-)

Gott nytt år på er allihopa! Hoppas kvällen blir bra och att det nya året börjar lysande!
#1 - - mormormamman:

Du och din bror är mer lika varandra än du kanske tror! Ingen fegis du heller vill jag lova, :-) Gott Nytt 2010 .