Ont idag...

Usch, idag är ingen kul dag... Jag fick sitta i kassan i en timme och fyrtio minuter på raken i går, innan jag kunde bli avlöst. Den som skulle lösa av mig var inte där... Han hade nog missat att han skulle jobba, antar jag. Så när jag äntligen kunde bli avlöst så hade jag så ont att jag trodde jag skulle kräkas. Jag kunde bara sitta ung en minut och sen fick jag stå en minut innan jag var tvungen att sätta mig igen. Så höll jag på sista 15-20 minutrarna. Så idag lider jag för detta... Jag har redan tvingats ta Citodon och jag har ändå så ont att det bara är sitta och stå korta stunder som gäller, innan jag måste lägga mig igen. :-( Jag sjukskrev mig för idag och i morgon. Jag vet ju i och för sig inte hur jag mår i morgon, men eftersom jag inte kan svara säkert att jag kan jobba, är det bättre att jag gör så här så har de möjlighet att försöka ringa in någon om det behövs. Sannolikheten att jag skulle kunna jobba i morgon är heller inte så stor, när jag ahr så här pass ont idag.

Igår fick barnen testa Leos Lekland. Det rekommenderas helt klart om man har barn som behöver få springa av sig lite överskottsenergi. Sonen var helt utslagen efteråt, och maken har träningsvärk idag. :-D Själv hade jag det lugnt och skönt hopkrupen i en soffa med en bok, när de andra härjade runt. :-)

Hoppas att ni alla får en skön söndag och att ni som har magar att ta hand om gör det ordentligt! :-)