Provat att klippa en virvelvind?

LillPrinsens nackhår höll på att utveckla sig till en hockeyfrilla. Av någon skum anledning så växer det och frodas i nacken på honom medan det bara blir lite tunt fjun upptill och på sidorna. Så innan någon kom på idén att ge hon om ett par skridskor att matcha hockeyfrillan med, så bestämde jag att det var dags för klippning. Låt oss säga så här - LillPrinsen var inte helt med på noterna... Han var inte arg eller så, men det var ju så spännande det jag höll på med runt huvudet på honom att hela han snurrade som en virvelvind... Han är i allafall klippt nu. Jag säger inte mer än så...
 
 
Och medan jag plockade undan klippresterna från golvet, så passade skitungen på att dra ner min dator i soffan (jag hade pallat upp den på ryggstödet) och starta om den...