Samlar kraft

Hur mår jag nu? Ja, är en del som undrar. Och jag vet knappt själv... Lite bättre går det och jag börjar få ett visst grepp om saker hemma.  Men när det handlar om annat än hemma och familjen så blir det jobbigt.  Det är olika hur jobbigt det blir, men jobbigt blir det. 
 
Men så finns det saker jag gör som ger mig kraft och energi.  Sånt som laddar mina tomma batterier.  Att sitta i en simhall och titta på när barnen tränar är en sån sak. Ljudet av plaskande vatten ger mig ro.
 
 
En påsktom simhall som väntar på att bli fylld av simmande barn.
 
Från början var min plan att själv träna också, men det slutade jag bort när jag kände hur kroppen fylldes av oro bara av tanken.
 
Så det blev slappa på kanten och bara njuta av miljön. För plaskande vatten och klordoft, det är njutning och kraftsamlande för mig.