Så har dygnet för få timmar igen...

Hur kan tiden ta slut hela tiden? Jag fattar verkligen inte...
 
Med räkningar att betala, paket med sålda kläder att skicka, föräldramöten, utvecklingssamtal, sjukhusbesök, jobb och en simtävling att planera, så är denna veckas tid slut nästan innan den börjat...
 
Idag ska LillPrinsen göra ett EKG inför den lung-scintigrafi han ska göra i morgon. Maken får ta det besöket för jag hinner inte. Jag betalar räkningar och försöker rätta sånt jag missat att lägga in i schemaprogrammet på jobbet.
 
Och så måste jag ringa fk... Någon som vet om man kan få ut vab-pengar för en vecka i augusti som jag uppenbarligen glömde anmäla till fk då? Tydligen har jag glömt anmäla vanlig föräldrapenning i sommar också... Mitt minne är helt klart inte vad det borde vara... Och jag får jobbigt att andas när jag tänker på att jag måste ringa och försöka reda ut röran jag skapat...
 
Så ska jag jobba en stund, slutar 15.
 
15.20 har vi visst utvecklingssamtal för Filuren, vilket jag helt missat.
16.00 har vi utvecklingssamtal för Älvan.
17.00 senast behöver middagen stå på bordet för att barnen ska hinna äta innan träningen.
17.40 barnen ska skjutsas till träningen.
 
Och just det - någonstans mitt i alla utvecklingssamtal ska jag hämta Skruttan och LillPrinsen också...
 
För övrigt inser jag nu att jag glömt äta frukost idag...