Trött och ledsen

Jag tycker inte att jag borde känna så här. Och ändå gör jag det... En ledsenhet i magen som jag inte kna sätta fingret på var den kommer i från. Och så vansinnigt trött. Jag har haft flera tider att passa idag, med besök hos psykologen, jobb och en träningsskjutsning. Och tider att passa gör mig väldigt trött. Men varför känner jag mig ledsen?
 
Skruttan har varit på besök på skolan hon ska börja i till hösten och fått träffa klasskompisar och fröknar. Hon och hennes förskolekompisar hann även med ett besök på Nallesjukhuset idag. Väldigt spännande för henne, båda grejerna.
 
LillPrinsen har påbörjat sin inskolning på förskolan. Inskolningen skulle ha börjat förra veckan, men LillPrinsen fick 3-dagarsfeber så det blev framflyttat till den här veckan istället. Och som jag fattar det så går det bra än så länge i allafall.
 
Jag kan inte hitta något jag borde vara ledsen för. Men ändå är jag ledsen... Och när jag är ledsen har jag oftast svårt att sova. Vilket då gör mig mer trött och mer ledsen... Väldigt bra kombination. Not...
#1 - - Sofia:

Jag har tittat in på din blogg av och till under några år och känner bara att jag vill lämna ett avtryck. Jag hittade till den via aff och känner igen mig lite i det du skriver, efter ett (tack och liv bara ett) sent missfall och därefter ett barn fött med läppspalt (en liten och inte så komplicerad) och oro inför operationer och annat. Att du håller ihop är ett under, men man har ju inget val. Helt säkert är att dina fina barn har fått helt rätt föräldrar och Lillprinsen är verkligen hur söt som helst. Kram!

Svar: Tack!
Skruttans mamma