Ibland finns bara inte orken

Att skriva här är många gånger befriande. Att kunna uttrycka hur jag känner och mår och liksom bara få saker ur mig. Men ibland finns inte orken att skriva. Så har det varit ett tag nu. Jag har lagt fokus och ork på annat. Kanske återkommer orken och lusten att skriva snart, eller så tar det lite tid. Jag vet inte.
 
Närmsta som händer för den här familjen är i allafall en liten minisemester inkluderat en simtävling för Älvan och Filuren, skolavslutning och operation för att byta PEG:en till en knapp istället för LillPrinsen. Skruttan laddar för att gå de sista veckorna på förskolan innan hon blir stortjej och ska börja förskoleklass efter sommaren. Maken har återgått till att jobba (inte heltid dock eftersom vi inte klarar det). Jag kämpar på med de 25% jag jobbar just nu och hoppas att så småningom kunna komma upp till 50%. Men viljan är större än orken...
 
 
I övrigt blir det en hel del mys och gos. Här är det LIllPrinsen och Älvan som myser tillsammans. <3