Usch och blää...

Idag känner jag mig bara så ledsen... :-(
 
Kanske är det att jag i helgen fick en liten glimt av det "vanliga" livet, och att jag idag inte orkar försöka hitta dit...
 
Kanske är det att jag nyss insåg att jag glömt betala våra räkningar. Det är ju visserligen inte försent den här månaden ännu, men ändå. Jag har missat...
 
Kanske är det bara att det inte är lika fint väder i dag som i helgen.
 
Kanske är det att någon tränare anmält barnen på fel tider till helgens kommande tävling och att de genom det är reserver på varsin favoritdistans och att det alltså inte är säkert att de får simma dem. De hade varit med i ordinarie startfält med rätt tider... Besvikelsen hos Filuren när han fick veta skar i mammahjärtat...
 
Kanske är jag bara trött. Jag vet inte.
 
Men inte ens det faktum att LillPrinsen ökat i vikt från 7955g till 8120g på en vecka, fick mig riktigt glad. Och det är en riktigt stor viktökning för honom.
 
Jag gör nog en tidig kväll idag. När gråten bränner i halsen hela tiden är det inte roligt att vara vaken...