Tänk om det skulle funka att bara bestämma sig

Jag vill så mycket och orkar så lite... Eller rättare sagt så orkar jag mycket en liten stund, sen orkar jag inget.
 
Igår blev det en del tvättande. Barnen hade börjat klaga på att det ekade tomt i garderoberna. Och tvättstugan svämmade över. Så det var liksom dags. Jag har glömt hur många maskiner det blev, men det blev fler än bara några om man säger så. Sen orkade jag inget mer. Jag slöade och läste. Jag läste faktiskt ut en hel bok under dagen.
 
Sen roade jag mig med att dricka en vansinnig massa kaffe. Fråga mig inte varför... Om det var kaffet eller medicinen som gjorde att jag vaknade 03:46 i morse och att jag sen inte kunde somna om, vet jag inte. Störande var det i allafall. Nu skulle jag nog kunna somna om, men det är så dags det...
 
Jag har verkligen försökt bestämma mig för att nu är det dags att bli pigg och få tillbaka orken, men det funkar uppenbarligen inte...
 
För övrigt har bokstaven k slutat funka på min dator. Jag måste gå tillbaka och lägga till k överallt i texten, för det blir inget när jag skriver som vanligt. Sjukt störande!
 
Tur jag har en sån här goding att mysa med i dag. När jag nu är trött, utan or och sanar k...