LillPrinsen <3

Min lilla ljuvliga LillPrins! Jag blir så glad av honom! Igår kom han på hur han ska göra för att hålla upp huvudet lite bättre, och plötsligt blev det lite roligare att ligga på mage då han faktiskt kan se något.
 
Att titta på och prata med sig själv i spegeln är riktigt kul. :-)
 
Ibland vill jag bara äta upp honom! Framförallt när han strutar med munnen, säger "vuvuvuvu" och skelar med båda ögonen. Då är han så söt att det är svårt att låta bli att ta en tugga. :-D
#1 - - Camilla:

Hejhejhej!
Tittar in på din blogg då och då. Borde börja kommentera varje gång så du märker av att man vart här. :)
Vad fin han är lillprinsen, vad skönt att allt går bra för honom. <3
Jag har fått min lilla tjej nu också, tio dagar är hon idag.
Många kramar! /Camilla Eriksson

Svar: Grattis till din flicka! Hoppas ni alla mår bra! Kram!
Skruttans mamma

#2 - - Camilla:

Nu lät det ju lite fel min kommentar. Det är ju mycket runt lillprinsen. Men jag hoppas verkligen att allt skall gå väl för honom! Kramkramkram