Är jag en dålig mamma om jag väcker honom?

Alltså jag vet att Mellan F har en godispåse. Och jag vet att denna godispåse innehåller choklad. Och jag vet att han inte hunnit äta upp innehållet, då vi hittade påsen i bilen tidigare i kväll. Jag såg att han tog in den. Och nu är den försvunnen. Det har på något mystiskt sätt gått upp i rök. Jag har ta mig tusan letat överallt!! Jag har till och med krupit på golvet och kollat under möblerna! Visserligen så hittade jag en del intressant, men inget ätbart...

Det borde vara förbjudet att gömma en godispåse för sin mamma!

Och ja, jag har mens. Och ja, jag är förbaskat chokladsugen!
#1 - - Madde:

"Förgrömmade onge"...... han kunde väl ha talat om ifall den var "fågel, fisk eller mitt emellan" innan han somnade ;)
Sitter här o fnissar då jag riktigt kan se hur du kryper runt o hittar- allt annat *fniss*
Men jag lider med dig Erika. Det gör jag.

#2 - - Neagumman:

Väck honom!! Man ska inte gömma choklad för sin mamma!! Så är det bara... ;))