Munkavle kanske?

Idag är jag ledig. Stora N och Mellan F är på läger och Skruttan och jag är ensamma. Om jag njuter? Japp!!

Åtminstone de där korta stunderna som Skruttan är tyst.

Vilket inte är så många stunder när jag tänker efter...

Jag tror faktiskt att jag längtar till jobbet i morgon. Eller i varje fall så gör mina öron det... Jag misstänker att Skruttan tror att hon måste prata för sina syskon också. Synd bara att hon inte fattat att hennes syskon inte alltid bara pratar med mig...

Tips på hur man får en 4-åring tyst? En kort stund i allafall? Jag har försökt mata henne, men det funkar inte... Jag fick bara extra tillskott av mat på min tallrik... Och på bordet... Och golvet... Och överallt den inte skulle vara.
#1 - - Neagumman:

Hahaha... Jag har också en sån... ;-) Hittills har inget fungerat för att få tyst på henne. Hon är inte ens tyst när hon sover.. :-P Vi kanske skulle para ihop dom någon dag så får dom prata med varandra! ;-)



Kraaaam