Firar med en bulle (eller två...)

I dag har vi flängt runt på bibliotek, Skruttan och jag. (Skruttan är fortfarande hemma från förskolan med hosta och lite dålig ork). Vi har jagat kurslitteratur. Jag fick tag i 9 böcker (varav en lånad av fina H) som ska användas de närmsta två veckorna. Och då saknar jag ändå ett par böcker som jag kommer att måsta sitta på skolan och läsa i deras bibliotek. Men jag är glad att jag fick tag i de flesta i allafall. Sen får jag jaga nya böcker nästa vecka... Detta är en kurs med mååånga böcker...

Några böcker till Skruttan blev det också. Och jag skulle tro att ett par av dem går hem hos Stora N och Mellan F också.

I morse visade vågen på -6,3 kg, räknat de sista fem veckorna. Det känns som en oerhörd seger, då jag aldrig lyckats gå ner i vikt så här tidigare utan att kunna träna fullt ut. Det är fortfarande ca 6 kg kvar till min normalvikt, men jag behöver inte dit just nu, utan några kilo till sen kan jag nöja mig.

I natt sov jag fyra och en halv timme i sträck utan att vakna!! Seger! Att jag sen bara sov till och från i korta stunder resten av natten gjorde mindre. Så länge i sträck minns jag inte när jag sov sist. Det märks i huvudet i dag också. Inte riktigt samma dimma utan lite klarare.

Firar mina segrar - sömn, böcker och vikt - med kaffe och en bulle. Eller två bullar blev det visst...
#1 - - Neagumman:

Det är du värd!!



Jag är imponerad av din viktnedgång! Bra jobbat!! :-)



Vet hur det känns med den täta dimman i huvudet... :P Skönt att den lättat lite för dig idag! ;-)



Kram!!