Så var det över

I allafall för i år. Vi hade en bra julafton och tydligen hade vi varit snälla också då vi fick många paket. Vi var lite dåliga på att få fram kameran, så vi har inga bilder varken från kyrkbesöket eller när tomten kom hit. Inte heller från paketöppningen eller middagen. Men några bilder har vi iallafall.
 
Maken och LillPrinsen myser.

Mormormamman
 
Morfarpappan
 
Stora N
 
Svärmor och Skruttan
 
Mellan F
 
Bror H var också där, men han hann rymma innan jag han fånga honom på bild. Och någon bild på mig själv bjuder jag inte på idag.
 
Dagen idag har bestått av slappa för mig och LillPrinsen, inklusive en sovstund på fyra timmar (vilket behövdes då jag är rätt förkyld). Övriga familjen har varit ute i pulkbacken, pysslat med pysselgrejer de fick i julklapp och spelat "Skylanders".
 
LillPrinsen myser i filten han fick av sina syskon i julklapp.
 
Imorgon laddar vi för reafynd. Eller så fortsätter vi helt enkelt vårt slappande. Det får morgondagen utvisa.