Fascinerande

Tänk er att efter 28 år få tillbaka samma fröken. Det hände mig idag. Den ena av de fröknar jag hade när jag gick förskoleklass, stod plötsligt som min föreläsare idag. Jag kände direkt jag kom in i klassrummet att det var något bekant över henne, men det var inte förrän hon sa att den praktiska erfarenhet hon hade av yrket som förskollärare var i det som nu kallas förskoleklass, som jag insåg var jag ville placera henne. Men jag var för feg för att fråga henne då. Nu ikväll letade jag reda på skolfotot från förskoleklassen och då blev jag helt säker. Så jag skickade henne ett mail. Och hon svarade nästan omgående att det verkligen var hon. Jättekul! Jag ska ta och gå förbi hennes arbetsrum någon dag. :-)
#1 - - Jessika:

28 år sen?!!! Himmelens vad tiden går fort. Du måste du hälsa från mig :)

Kram