Märkte ni?!?

Förra inlägget var det första jag skrivit sen vi förlorade Harry, som inte på något sätt handlade just om vår förlust av honom. Skönt faktiskt, att märka att jag inte längre upptas av sorg. Märkte ni det?

Kan passa på att berätta att vi igår tillbringade dagen på äventyrsbadet. Det blev en väldigt lyckad dag då vi träffade två familjer som också har/har haft barnen på samma förskola som vi. Så alla barnen fick lekkompisar vilket de så klart var jätteglada för. Själv mådde jag bra hela dagen förutom en kort stund innan vi kom iväg här hemifrån.

Igår kväll tog jag cykeln och cyklade till Coop Forum och hämtade ut lite kläder jag beställt. Det var inte helt säkert att jag skulle fixa det - men det gjorde jag! På hemvägen kom det glädjetårar över att jag kunnat göra det utan att ångesten hade tagit över. Det blev jordgubbar, alkoholfritt vin och "Livet på BB" som belöning.

Små små steg, blir till slut stora kliv.
#1 - - Mormormamman:

Yes box. Ibland får man lära sig gå igen, om du fattar :-). Kramar till er alla.