Att jag aldrig lär mig...

Så sitter jag här kvällen innan en redovisning. Inte är jag färdig inte. Jag gör alltid så här. Jag jobbar på tills jag bara har slutfinishen kvar, och sen tycker jag att det känns så lugnt att jag skjuter på att göra det helt färdigt tills sista minuten. Också tar allt plötsligt längre tid än jag kalkylerat med... Surprise!! Jag glömmer hela tiden bort att jag är tidsoptimist... Så nu sitter jag här och försöker binda ihop min redovisning till i morgon. Med ett glas vin, för att släppa stresskänslan, och lite choklad, för att hålla mig vaken, så ska jag nog fixa det här färdigt i tid också. Hoppas jag...
#1 - - Mormormamman:

Klart du gör! Du är ju helt enkelt mästarnas mästare på att fixa allt i sista minuten och lyckas superbra. Kram och lycka till med redovisningen.

#2 - - Rut-Knut-Tjut:

Man jobbar bäst under press. Bra där med chokladen!

#3 - - Skrytmorsan:

Hoppas det gick bra! Du är SÅ duktig!