Första delen avklarad

Teoritestet är avklarat. 63 rätt av 65 möjliga. Känns rätt skönt. Även fast jag är lite sur att jag i sista stund ändrade svaret på två frågor. Självklart var det just de två jag sen hade fel på - och det var från de rätta svaren jag ändrade...

Nu har ångesten släppt för tillfället och nu är det bara full laddning mot körningen på fredag som gäller. Jag har just gjort en dålig körlektion, men min körlärare trodde att det bara var rampfeber. Hoppas han har rätt.
#1 - - Mormormamman:

Klart att det var! Du kör jättebra enligt morfarpappan. Låter betryggande inför kommande turer. :D

#2 - - Berit:

Grattis!!

#3 - - Jessika:

Grattis, grattis!!!Nu har du ju bara den enkla delen kvar ;-)

Kram

#4 - - Skruttans mamma:

Mormormamman; Så du tror att du kommer att våga åka med mig? Jag tror det när jag ser det... ;-)



Berit; Tack!



Jessika; Enkla delen?!? Det här var ju den enkla delen enligt mig... :-/