Jag lever...

Typ. Bara sjukt mycket att göra. Inskolning för Mellan F på 6-års, dagisstart för Skruttan, skolstart och nytt fritids för Stora N, invigningsfest på dagis eftersom de öppnat en till avdelning, kidnappning av Rut-Knut-Tjuts mamma och sushifest, födelsedagsuppvaktning av Morfarpappan, och fika hos Rut-Knut-Tjut på rätta födelsedagen. Mellan F och Stora N har varit på varsitt kalas också. Puh! På detta så har jag slipat hela trappen och målat den vit. Jag har även hunnit med att ekipera barnen och mig själv inför höst och vinter. Nu har dock orken tagit slut... och en rejäl förkylning har tagit sitt grepp om mig... Så fort jag orkar ska jag skriva mer om skolstart och kidnappningen av Rut-Knut-Tjuts mamma. Också ska de utlovade semesterbilderna komma. När jag orkar igen.
#1 - - Mormormamman:

Visst är det skit när höstförkylningarna börjar komma. Man blir ju helt seg. Bra att du vilar och dricker varma drycker idag för du har ju "upprop" och lite "inskolning" själv imorgon. Kryapådigkram flyger från mig till dig. :-)