Ett par glas vin så går det nog bra!

I morgon ska jag göra högskoleprovet. Jag är lite nervös. Jag har hunnit visserligen hunnit göra två övningsprov och det har gått jättebra. På det första hade jag fått 1.6 om det varit på riktigt och på det andra hade jag fått 1.8. Det andra provet färdigställde jag nu ikväll. Den svenska läsförståelsen gjorde jag efter två glas vin - och hade alla rätt på! Så jag kanske ska grunda med ett par glas vin i morgon bitte så går det nog bra! ;-)

Mitt mål är att klara att skriva minst 1.3. Visserligen så hade jag en bit bättre nu på övningsproven, men jag har ju inte suttit med dem så koncentrerat som det blir i morgon. Jag tycker mig minnas att koncentrationen sjönk ju längre dagen gick, när jag gjorde det sist. När jag har gjort övningsdelarna här hemma så har jag ju bara gjort en eller två delar åt gången. Fast å andra sidan så har jag ju oftast haft barnen runt mig, så full koncentration har det ju inte direkt varit.  Jag lovar att meddela så fort jag vet resultatet, oasett hur det går. :-)

Maken får också en utmaning i morgon, då han för första gången ska hantera alla tre barnen själv en hel dag, och dessutom fixa att ta dem på simskolan. :-)

Nu ska jag fixa den matsäck jag ska ha med mig i morgon, och sen ska jag sova. Imorgon kl 06.00 säger klockan pip pip pip pip!
#1 - - Jessika:

Lycka till!!!

Kram

#2 - - Anonym:

Spännande! :-)

#3 - - Berit:

Hoppsan, min namn föll visst bort ovan...