Sicken go trollunge!

Så här såg sonen ut i morse;

Framifrån...

...och bakifrån. Det syns lite dåligt på bilden, men det är en tofs längst ner på svansen.

Jag måste erkänna att jag är lite stolt över att jag faktiskt fick till detta. :-) Efter att jag tog bilden gjorde jag en liten ändring. Jag sydde ihop axelbanden där de ligger i kors på ryggen, eftersom banden ville ramla ner från axlarna på honom. Men med det tillägget så satt banden kvar som de skulle. :-) På dagis skulle de sen fixa lite smink och kanske piffa till håret också. :-)

Nu ska jag fortsätta med framplocket av julen. Vi köpte en ny gran igår, eftersom vi inte längre har plats för den stora vi hittills haft på jularna. Så nu ska den gamla granen ut på Blocket hade jag tänkt. Om det är någon som är intresserad av en gran modell större, den är minst 215 cm hög (ska kolla sen för den kan vara högre), så får ni hojta till. Den är någon sorts lyxvariant, så den är jättefin. Typ 200:- hade jag tänkt försöka få för den. Jag minns inte exakt vad den kostade som ny, men jag tror att det var strax över 400:-.
#1 - - Sara:

Oh vilket fint troll! Bra jobbat!

#2 - - Jessika:

Wow, den blev ju jättefin! Sötaste trollet jag sett :)

#3 - - mormor:

Skickar en trollkram till vi ses.