Jobbiga sammandragningar...

En massa jobbiga sammandragningar har jag haft de sista timmarna. De är inte regelbundna på något vis, men de kommer ändå relativt ofta. Hur ofta har jag inte kollat, men jag har nog haft minst 15 st de sista tre timmarna. Och då har jag inte gjort något speciellt utan bara legat och vilat. De känns rejält i nedre delen av magen och ner i ljumskarna. Vid de flesta så gör de mindre ont om jag försöker röra mig lite. Jag har haft onda sammandragningar förut, men inte så här många på samma gång. Lite oroande känns det, men samtidigt inte så oroande att det känns som om jag borde ringa och kolla upp det ännu. Om det inte ger sig under kvällen eller natten, så ska jag nog ringa i allafall. Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Jag hoppas det går trots sammandragningarna för jag är såååå trött.