Förkyld...

Jätteförkyld och ynklig är jag idag. Ni får gärna tycka synd om mig... ;-) Näsan rinner, hjärnan känns alldeles mosig, lätt feber och jag orkar verkligen ingenting. Fast i morse tog jag en alvedon och tog mig till körskolan i allafall. Jag var så pass fräsch då att jag vågade göra det. Jag skulle köra en manöverbana som träning inför halkbanan på torsdag, och det gick rätt bra. Det var lite synd om ett par koner där någon gång, men inte värre än att det gick att få dem att stå upp sen igen. ;-)

Igår var jag ute och körde med min köre far i ett par timmar. Det var rätt skoj och gick rätt bra. Även om han såg lite skraj ut ibland. Jag är inte så van att köra tvära kurvor på halka, så jag hade kanske lite väl hög fart där i bland. Jag har mest kört landsväg och motorväg på halkan, så det kan jag hantera bättre.

Igår kväll la jag ut en hel hög med grejer på Tradera, och i kväll kommer det mera. Det är mest barnkläder av blandade märken bla Po.p, Meandi, Småfolk, Molo, Cmig och Katvig. Kolla gärna in!

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=460865&listtype=1

Jag försökte lägga in en fin länk, men det gick inte som jag tänkt mig. Men ni som vill kolla kan ju kopiera och klistra in. :-) Och som sagt det kommer en massa mer fina grejer i kväll. :-)