Förbaskade illamående!

Jag skulle önska så att illamåendet kunde vara lite mindre ibland. Att det inte skulle finnas där precis hela tiden. Jag får så kort stubin när jag mår illa och då är det synd om min familj. :-(

Jag var hos sjukgymnasten och vi skulle träna på att andas rätt. Jo, pyttsan!! Som om det skulle gå... Så fort jag försöker andas med magen så ökar illamåendet, så det är bara att fortsätta med den stressande bröstandningen jag har. Åtminstone tills illamåendet ger med sig. :-(

Något bra har hänt idag i allafall! Jag har fått besked att en liten kille föddes i går kväll! Jag är så avundsjuk!! Jag vill också snusa bebis... *surar lite och tycker synd om mig själv som har så många månader kvar* Fast samtidigt så är jag ju jätteglad för deras skull. Hon har haft det jättejobbigt och för henne är det nog superskönt att han är ute och att hon förhoppningsvis kan återgå till ett normalt liv. Och det faktum att han nu är född, gör faktiskt att det känns lite närmare för mig också. :-)

Nu ska jag passa på att vila en stund, för sen ska jag jobba mellan 17 och 20. Därefter är det Idol som hägrar. Ring och rösta på Marie nu! :-)
#1 - - lindaoh:

Hej, vad lustigt. Jag är ju ganska exakt i samma dag i graviditeten som du eller jag är i v8 + 1 dag och jag har oxå "bröstandningsproblem" som jag går hos sjukgymnast för. Tycker det är svårt att andas med magen och tar istället bröstandningen och "överandas". Inte bra men vet precis hur det är nu oxå med illamåendet och försöka andas med magen. Inte lätt!
Kram